maastricht - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van hansinekebrox - WaarBenJij.nu maastricht - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van hansinekebrox - WaarBenJij.nu

maastricht

02 Mei 2013 | Nederland, Geertruidenberg

01-05-2013
Lekker uitgeslapen. Ontbijt. En na de koffie met nicky op de fiets naar het centrum. Qualitytime samen. Heerlijk uitgebreid shoppen en lunchen. Eindelijk geen afspraken en gehaast. Het was ook zo om en nog lang niet klaar, dus zullen we morgenochtend weer even terug moeten gaan. Hans wilde even een dagje klusjes doen op de boot. Het was heerlijk weer en hele dag zon. We hadden teveel tassen om met z’n 2en mee naar de boot te gaan. (allemaal voor nicky hoor) die normaal daar ook geen tijd voor heeft. Maar gelukkig kwam Hans om half zeven . we hebben nog gezellig op een terras kunnen eten.
02—05
Het wordt weer een prachtige dag. Temperatuur wordt ook hoger. Heerlijk. Koffie op achterdek. Nicky en ik gaan weer even naar het centrum om het shoppen af te ronden. Vanmiddag wordt nicky weer opgehaald door Dirk en gaat haar hectische dagprogramma weer beginnen. Wij gaan nog even de laatste echt Hollandse boodschappen inslaan. En morgenochtend richting Luik.